DAAROM
AUTOSCHADESHOP

✔  Duidelijke Prijzen

Geen onduidelijkheden of misleidingen: De prijs die u betaald incl. BTW is direct te zien.

  Gratis Verzenden > 60,50

  14 dagen Bedenktijd

  Veilige Bestelomgeving

  Persoonlijk Contact

  Bellen? 010-4136789

  Emailen? Klik hier


VEILIG BETALEN

 

VEILIG VERZENDEN

Verzending

Zoek uw product

 x 

Uw AUTOSCHADESHOP winkelwagen is leeg

Zodra u artikelen heeft geselecteerd komt hier uw winkelwagen te staan.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Om snel over je bestelling te beschikken zijn enkele faktoren van belang: de betalingswijze, tijdstip van bestelling en de voorraad van het product.


  Je bestelling volgen met Track & Trace

Na het verzenden van je bestelling ontvang je een Track & Trace code in je email. In het emailbericht vind je een link naar de koerier en bekijk de status van je bestelling.

Gaat de aflevering van je pakket niet zoals het hoort, neem dan zo snel mogelijk contact met ons of onze koerier op (zie het Track & Trace emailbericht met contactinformatie). Wacht niet te lang. Als je te lang wacht wordt het pakket retour gezonden!

 

Ons streven is de volgende werkdag je al van je bestelling te voorzien

Wanneer wij je bestelling en betaling ontvangen hebben verzenden wij je bestelling dezelfde werkdag. Enige beperkende factoren hierin zijn het tijdstip van je bestelling en of het product op voorraad is.

Indien het bestelde prodjeuw bestelling binnen enkele dagen verzonden worden.

 

Heb je voor 14:00 besteld en betaald?

In de middag, tussen 14:00 a 15:00, haalt de koerier de pakketten bij ons op. Bestellingen die daarna binnen komen, worden de volgende werkdag verzonden.

Bestellingen binnen Nederland worden normaliter de volgende werkdag afgeleverd.

Bestellingen in het buitenland (Europa) circa 2 dagen.

 

Wat is de snelste methode?

Online betalen via iDeal (Nederland) of BanContact Mr Cash (Belgie) gaat het snelst. Indien je kiest voor zelf handmatig overschrijven en je ook ING als bank heeft, is je betaling vaak dezelfde dag nog zichtbaar op onze rekening. Soms zelfs binnen enkele minuten. Heb je een andere bank, dan kan daar langere tijd overheen gaan, meestal is dan je betaling de volgende werkdag bij ons zichtbaar op de rekening.

 

Voorraad

Wij hebben een groot magazijn, dus veel op voorraad, maar het kan uiteraard gebeuren dat iets net niet op voorraad is. Verfproducten houden wij bijvoorbeeld niet te groots op voorraad o.a. om de klant van een 'zo vers mogelijk verfproduct' te voorzien. Dit is slechts een kwestie van 1 of enkele dagen voor de voorraad weer aangevuld is.

 

Schadeherstel producten voor auto, vrachtwagen, boot, motor, en meer  Kan je mijn bestelling per post verzenden?

Er wordt ons wel eens gevraagd of we het artikel per post kunnen toezenden, vooral als het om kleine en niet dure artikelen gaat. Om diverse redenen verzenden wij geen producten per post in een enveloppe. Dit heeft zowel voor jou als voor ons voordelen.

✔   Wij leveren je graag de producten in de juiste staat!

In het verleden kwamen per post verzonden producten te vaak kapot, gedeukt, geplet, geknakt, gekreukt of verfrommeld aan. Oftewel de bestelde artikelen kwamen niet in goede orde aan. Hiermee laten wij geen goede indruk achter en voor jou is het niet aangenaam om een kapot, geknakt of verfomfaaid product te ontvangen.

   Extra handelingen

Producten per post verzenden valt geheel buiten ons gebruikelijke verzendingsproces en is daardoor ongemakkelijk en tijdrovend. Onze standaard koerier GLS komt op dagelijkse basis de bestellingen bij ons in het magazijn ophalen.

Het verwerken van bestellingen per post neemt meer tijd in beslag omdat administratief een aparte procedure moet worden gehanteerd en er voor verzending een brievenbus of een postkantoor buiten de deur gezocht moet worden (welke tegenwoordig niet ruimschoots te vinden zijn!). En ook voordat de brievenbus door de postbode gelicht wordt, anders komt je brievenpost nog een extra dag later.

  Track & Trace Code Bestelling

Een ander voordeel van het verzenden met onze koerier is het kunnen traceren van het pakket. Na het aanbieden van het pakket aan de koerier ontvangt je per email een Track & Trace Code waarmee je je pakket kunt volgen.

Heb je je bestelling niet ontvangen? Dan kunnen we via de Track & Trace bekijken waar, aan wie en op welk tijdstip jouw pakket afgeleverd is. Bij een kwijtgeraakte postverzending is dat niet meer te achterhalen. 


   De kosten van verzending

Het verzenden van je artikel per brievenpost lijkt misschien op het eerste oog goedkoper, maar komt al snel dichtbij het tarief van een pakketdienst.

Brievenpost komt qua gewicht en dergelijke al gauw in de buurt van het bedrag wat betaald moet worden voor een pakketdienst, waarbij bij verzending middels de pakketdienst eerder gerekend kan worden op een betere garantie op ontvangst en ontvangst in goede orde op de volgende werkdag.

CONTACT

Vragen over onze producten of over de webshop? Neem contact met ons op:

Stuur ons je bericht
Klik hier voor ons emailadres

Kom bij ons langs
Mercuriusweg 2a
3113 AR SCHIEDAM